Możesz pozbyć się bólu głowy i szyi dzięki tym skutecznym ćwiczeniom

Do powszechnych dolegliwości zdrowotnych należą problemy z kręgosłupem szyjnym.

Spondyloza szyjna, która jest wynikiem zwyrodnienia kręgosłupa, jest również częstym problemem. Osoby prowadzące siedzący tryb życia są bardziej narażone na zmiany w obrębie kręgów i stawów międzykręgowych.

Spondyloza może być również spowodowana przez:

  • Otyłość,
  • Uraz kręgosłupa szyjnego
  • Operacje w obszarze kręgosłupa szyjnego
  • Predyspozycje czynników genetycznych
  • Oto główne objawy.
  • Ból szyi i ramion
  • Bóle głowy, migrena,
  • Ból promieniujący do ramienia i barku.
  • Sztywność w szyi
  • Zawroty głowy.

Ćwiczenia, które należy wykonywać

Kilka prostych ćwiczeń pomoże Ci pozbyć się podobnych problemów. Rozgrzej ręcznik, a następnie połóż go na szyi. Pomoże to rozluźnić mięśnie szyi.

Ćwiczenie 1

Z otwartymi rękami, umieść dłonie na ziemi i usiądź w pozie tureckiej. Twoje plecy powinny być proste. Podczas wdechu powoli odchyl głowę do tyłu. Tak daleko, jak to możliwe. Wykonaj ruch do tyłu podczas wydechu. Powtórz to 5-10 razy.

Ćwiczenie 2

Zachowaj poprzednią pozycję. Ręce umieść za głową. Oddychaj głęboko i delikatnie wyciągając głowę do przodu.

Ćwiczenie 3

Utrzymuj pozycję. Prawe ramię umieść w górze, a lewą dłoń połóż na skroni. Trzymając głowę w dłoniach, weź głęboki wdech. Kontynuuj ćwiczenie jeszcze pięć razy, przechylając głowę w stronę prawego ramienia. Przy wydechu powoli obróć głowę do przodu i pociągnij ją do tyłu.

Powoli przechylaj głowę, chwytając obojczyk w dłonie. To samo ćwiczenie możesz wykonać dla przeciwnej strony.

error: Treść zabezpieczona !!