Zrzucisz nadmiar tłuszczu, a Twoja sylwetka będzie wyglądać niesamowicie. Oto 7 świetnych ćwiczeń, które pomogą Ci wyszczuplić biodra.

Twoją piętą achillesową są biodra. Chcesz jak najszybciej schudnąć, a jednocześnie osiągnąć to, czego kobiety pragną najbardziej: seksowne, atrakcyjne kształty? Oto kilka ćwiczeń, które pomogą Ci osiągnąć ten cel.

Musisz też pamiętać, że nie możesz oczekiwać, że po rozpoczęciu ćwiczeń wszystko się zmieni. Możesz osiągnąć pożądane rezultaty, stosując zrównoważoną dietę i wykonując ćwiczenia, które uwielbiasz. Bądź wytrwały, ale przede wszystkim systematyczny.

Aby osiągnąć pożądany efekt, powinieneś wykonywać zestaw ćwiczeń, który właśnie zobaczyłeś, co najmniej trzy razy w tygodniu przez co najmniej 21 dni.

Ćwiczenie 1

Przeskakiwanie z jednej nogi na drugą w tym ćwiczeniu polega na krzyżowaniu nóg. Każdy skok rozpoczynamy od dotknięcia dłonią przeciwległego ramienia. Plecy powinny pozostać proste, ale głowa powinna być pochylona do przodu. Mięśnie pozostaną napięte, a ciało będzie jędrne. Nie musisz używać opaski fitness, ale możesz założyć ją na biodra. To ćwiczenie należy wykonywać przez 30 sekund.

Ćwiczenie 2

Podczas wykonywania zwykłego przysiadu, po powrocie do pozycji wyjściowej, jedna noga powinna być kopnięta w bok. Należy to zrobić mocnym, szybkim kopnięciem. Ciało nie może się obracać z jednej strony na drugą. Podczas wykonywania przysiadu plecy powinny być proste.

Cały ciężar ciała powinien być przeniesiony na pięty. Pośladki powinny być skierowane w dół. Pamiętaj, aby kolana nie przekraczały linii między palcami stóp. Ćwiczenie to należy wykonywać przez 30 sekund.

Ćwiczenie 3

Klękamy na czworakach. Przesuwamy stopę w bok. Wróć do pozycji wyjściowej, a następnie przyciągnij ją do siebie. Kontynuuj ćwiczenie z drugą nogą. Trzymaj plecy prosto, a mięśnie cały czas napięte. Ręce i kolana trzymamy prosto. Ćwiczenie należy wykonywać przez 30 sekund na każdą stronę.

Ćwiczenie 4

Wykonaj ćwiczenie plank. Obracamy tułów na jedną stronę, a następnie na drugą. Tułów należy trzymać jak najbliżej podłoża. Plecy powinny być proste. Trzymaj łokcie zgięte, a plecy proste.

Ćwiczenie 5

W tym ćwiczeniu należy położyć się na plecach. Łokieć powinien być zgięty. Nogę, na której aktualnie leżysz, możesz pozostawić bez podparcia. Następnie podnieś drugą nogę tak wysoko, jak tylko potrafisz. Powtórz ćwiczenie na przeciwnej stronie. Ćwiczenie należy powtarzać przez 30 sekund na każdą stronę.

Ćwiczenie 6

Rozstawiamy szeroko nogi. Naprzemiennie zginamy kolana w stawie kolanowym. Plecy powinny być proste. Ciało powinno być napięte. Ćwiczenie to należy wykonywać przez 30 sekund.

Ćwiczenie 7

Pozycja boczna Połóż łokieć i kolano na podłożu. Podnieś drugą nogę tak wysoko, jak tylko potrafisz. Druga ręka powinna znajdować się w talii. Ćwiczenie należy powtarzać przez 30 sekund na każdą stronę.

error: Treść zabezpieczona !!