Rosyjscy dietetycy mają kilka kluczowych wskazówek dotyczących utraty wagi. Oto wyjątkowy sposób na schudnięcie.

Zdarza się, że walka z nadwagą nie zawsze przynosi oczekiwane rezultaty. Niejednokrotnie diety cud zawodzą i pojawia się “efekt jo-jo”, który powoduje, że szybko wracamy do wagi wyjściowej.

Aleksiej Kowalkow, najbardziej znany rosyjski dietetyk, przez wiele lat zmagał się z nadwagą. Rozwiązał ten problem naukowo, jak można się spodziewać po doktorze medycyny. Przestudiował podstawy żywienia i opracował dietę, która pomaga schudnąć, a jednocześnie zachować zdrowie.

Dieta została przetestowana na nim samym. Osiągnięto zdumiewające wyniki. Kovalkov schudł 52 kilogramy w ciągu sześciu miesięcy. Opracowanym przez siebie planem dzieli się teraz z pacjentami w stworzonej przez siebie klinice. Czy istnieje tajemnica jego sukcesu?

Podstawowe zasady diety Aleksieja Kowalikowa Rosyjski lekarz sugeruje, że są trzy rzeczy, o których powinieneś pamiętać przed rozpoczęciem diety.

Identyfikacja konkretnej przyczyny przyrostu masy ciała (lub niemożności)

Musisz być zmotywowany i odpowiedzialny za swoje zdrowie i podróż do utraty wagi.
Jasno określone, wyartykułowane i realistyczne cele.

Zmiany w nawykach ruchowych są pierwszym krokiem do utraty wagi.

Wiadomo, że ćwiczenia są głównym czynnikiem wpływającym na utratę wagi i spalanie kalorii. Trudno jest uzyskać zadowalające rezultaty bez ruchu i jego odpowiedniej ilości. Kovalkov nie zaleca długich, forsownych wizyt na siłowni czy ćwiczeń.

Krokomierze te nie są polecane dla osób z nadwagą. Na początku wystarczy zakupić krokomierz. Będzie on doskonałym pomocnikiem w śledzeniu naszych postępów i aktywności. Wystarczy na początku chodzić 8-12 tysięcy kroków dziennie. Nie jest to dużo, ale może zrobić dużą różnicę.

Druga dieta dr Kovalkova skupia się na ograniczeniu węglowodanów w postaci ziemniaków, produktów mącznych i białego ryżu.

Należy również zrezygnować z jedzenia fast foodów, słodyczy i słodzonych napojów. Dzięki temu w naturalny i delikatny sposób zostaną usunięte toksyny z układu pokarmowego. Pacjenci Kovalkova mogą w ten sposób schudnąć od trzech do pięciu kilogramów.

Utrata wagi może być osiągnięta poprzez stosowanie zrównoważonej i zdrowej diety, regularne ćwiczenia fizyczne i siłowe. Proces ten jest kontynuowany aż do osiągnięcia zamierzonego celu.

Rezultaty będą się utrwalać przez następne 12-18 miesięcy. Pacjenci, których organizm już przystosował się do zdrowszego trybu życia, nie powinni utracić zysków. Nową szczupłą sylwetkę można utrzymać przez wiele lat, zmieniając nawyki żywieniowe i uprawiając aktywność fizyczną.

Kovalkov zaleca zdrową i zbilansowaną dietę

W swoim planie odchudzania Kovalkov stosuje niskotłuszczowe i wysokobiałkowe produkty. Kovalkov sugeruje nawet spożywanie dwóch jajek na twardo każdego dnia przed pójściem spać. Wysokie spożycie białka może powodować zaparcia lub inne problemy trawienne.

Lekarz sugeruje, aby dodać błonnik do swojej diety ze świeżych warzyw, ogórków, papryki i ziół. Otręby pszenne są doskonałym dodatkiem do diety. Mają wspaniały wpływ na perystaltykę jelit i mogą dać Ci sytość. Nie odkładają się w tkance tłuszczowej.

Kolejnym polecanym produktem są orzeszki piniowe. Orzeszki piniowe są dobrym rozwiązaniem, ponieważ zawierają L-argininę, która pomaga wzmocnić układ nerwowy i wpływa na naszą motywację. Wspomaga również utratę tkanki tłuszczowej. Dr Kovalkov podkreśla, że nie ma jednego uniwersalnego sposobu na schudnięcie.

Każdy z nas jest wyjątkowy. Tkanka tłuszczowa może być odkładana w różnym tempie, a spalana w różnym czasie. Dlatego ważne jest, aby śledzić swój stan zdrowia i dostosować dietę do potrzeb organizmu.

Regularne wizyty kontrolne u lekarza oraz wizyty u dietetyków pomogą Ci schudnąć szybko, ale i mądrze.

error: Treść zabezpieczona !!