Oto szybki i łatwy sposób na pozbycie się słodkich produktów spożywczych. W ciągu zaledwie kilku dni możesz stracić zbędne kilogramy.

W ciągu zaledwie kilku dni możesz mieć zdrowsze ciało i więcej energii.

Cukier może prowadzić do otyłości, cukrzycy, braku energii, senności w ciągu dnia oraz innych problemów zdrowotnych, takich jak próchnica zębów, uzależnienie od cukru, a nawet problemy z zębami. Uzależnienie od cukru może prowadzić do wielu śmiertelnych chorób. Zbyt duża ilość cukru może przyspieszyć proces starzenia się, z czego nie wszyscy zdają sobie sprawę.

Czekoladki i batoniki nie tylko zwiększają obwód talii o kolejne centymetry, ale mogą też powodować powstawanie kolejnych zmarszczek. Uroda to wystarczająca motywacja, by zrezygnować z cukru! Czy jest coś jeszcze, co wymaga cukrowego detoksu? Aby wzmocnić swoją odporność, warto podjąć ten wysiłek!

Spożywanie cukru może doprowadzić do trwałego osłabienia układu odpornościowego, co z kolei prowadzi do częstych przeziębień i infekcji. Jak pokonać uzależnienie od słodyczy Pomoże w tym jedynie zbilansowana, zdrowa i dobrze zaplanowana dieta.

Dzień 1.

Śniadanie: 3 jajka na twardo, trochę zielonej sałaty.
Drugie śniadanie: 100 g mieszanki orzechów (makadamia, brazylia, orzechy włoskie i laskowe).
Obiad: Pieczone piersi z kurczaka, warzywa gotowane na parze.
Kolacja: Niebieski ser, wędzony łosoś, zielona sałata, pomidorki cherry.
W ciągu dnia należy pić 2 litry wody.

Dzień 2

Śniadanie: Jajecznica ze szpinakiem, pomidorami i małą kromką chleba żytniego z masłem.
Drugie śniadanie: Jogurt naturalny i kilka orzechów.
Obiad: Filet z dorsza pieczony z oliwą z oliwek, sokiem z cytryny i ziołami. 2 duże ziemniaki. Brokuły.
Kolacja: Surówka z białej kapusty, marchewki i cebuli, kromka chleba żytniego z kawałkiem wędliny.

Dzień 3.

Śniadanie: Jajecznica, boczek, szczypiorek, sałatka z ogórków i pomidorów.
Drugie śniadanie: Kanapka z kiełbasą z indyka, sałatą i pomidorem
Obiad: Smażony kotlet schabowy, panierowany z ziołami, na liściu sałaty. 2 ziemniaki.
Kolacja: Risotto z ciemnym ryżem, pomidorami, papryką i pieczarkami. Podawane z pieczonym filetem z kurczaka w ulubionych przyprawach.

Po dwóch tygodniach stosowania diety niskowęglowodanowej zauważysz wyraźną poprawę stanu zdrowia i samopoczucia. Oczyszczanie organizmu z cukru będzie trwało jeszcze co najmniej dwa miesiące. W tym okresie należy przestrzegać diety.

Należy unikać pieczonego mięsa i warzyw bogatych w skrobię. Po tym okresie można stopniowo wprowadzać do diety węglowodany, ale tylko w umiarkowanych ilościach. Należy całkowicie zrezygnować z cukru.

error: Treść zabezpieczona !!